sobota 10. června 2017

Otevíračka #16



Ahoj, dneska bych se s vámi chtěla podělit o knihu, která mi přišla. Tento týden byl protivný, únavný, depresivní... prostě strašný. Už dlouho jsem se necítila tak zbytečně. Náladu mi ale zlepšilo nakladatelství Cosmopolis, které mi zaslalo recenzní výtisk. Moc za něj děkuji, neskutečně si této spolupráce vážím.


Mezi vyučováním jsem měla pár minut čas, tak jsem si skočila knihu vyzvednout k mamce do práce. Jak můžete vidět na první fotce, balík jsem dostala do ruky otevřený, ale jen kvůli tomu že byla mamka zvědavá! Knihy od Cosmopolisu vždy přijdou v pořádku. Na Dívku v ledu jsem se těšila, už jen díky vám kteří jste mi ji doporučili. Musím přece zjistit čím je tak skvělá ne? :)

Anotace:
Poté co je v parku v jižním Londýně pod vrstvou ledu nalezeno tělo mladé ženy, na místo přijíždí detektiv šéfinspektor Erika Fosterová. Oběť, krásná dívka z mocné a bohaté rodiny, měla podle všeho dokonalý život. Když Erika začne pátrat hlouběji, vynoří se souvislosti mezi její vraždou a smrtí tří prostitutek, které někdo uškrtil, svázal jim ruce a hodil do vodních ploch po Londýně...


Četli jste Dívku v ledu? Mám se opravdu na co těšit? 
Jak se zbavujete špatné nálady Vy? :)