pátek 2. června 2017

20 splněno!


Ahoj! 
Není to tak dlouho co jsem přidávala článek s první desítkou knih, a už tu jsem se druhou. Knižní výzvu od Ells, kterou letos opět plním jsem si vzala s cílem 70 knih, a stále si myslím, že jsem ve skluzu. Minulý týden se mi povedlo dočíst hned čtyři knihy, tak to možná tak špatné nebude.

Mezi deseti knihami, které Vám chci představit není snad ani jedna špatná, alespoň pro mě. Dostavila se i malá čtecí krize, a já nedokázala číst svým normálním tempem. A to nemluvím o té, kvůli které jsem byla na blogu neaktivní. Teď už je snad vše v pořádku jako dřív.

Tři knihy mi přišly jako recenzní výtisk, a mile mě překvapily. Sen noci univerzitní byl dokonalým zakončením celé série. Celá Láska podle Shakespeara byla skvělá. I přesto že romantické knížky nevyhledávám, se mi dostaly pod kůži. Podobně na mě působila i Medová smrt, která mě vrátila na zem druhou světovou válkou. Celá kniha na mě měla neskutečné účinky, a já z ní byla pár dní slušně mimo. Dokonalá kniha. Získala jsem i scénář k filmu Fantastická zvířata, a okamžitě jsem se do knihy zamilovala. Je nádherná na první pohled, ale i uvnitř. Posledním recenzákem je Nejchladnější dívka ve městě Chladu. Dala jsem šanci upírům, protože je nemám nijak v lásce, a byla jsem mile překvapena. Tímto se všem zubatým krvežíznivcům omlouvám.


Znovu jsem si přečetla díky projektu My čteme (který teď bohužel absolutně nezvládám, promiň Kristýnko) Hobita, opět se u něj zasmála a na konci si pobrečela jako želva. Rozečetla jsem konečně Harryho, konkrétně Tajemnou komnatu, a zavzpomínala si na první čtení téhle série. V srpnu připravujeme tábor na Harryho, a já si chci do té doby znovu přečíst celou sérii, tak mi držte palce ať to stihnu ;)

Mám rozečteno hodně sérií, ale i tak jsem se pustila do Poslední aristokratky, a udělala jsem dobře. Takhle jsem se u knihy už dlouho nenasmála. Přečetla jsem jí za pár dní, a rozhodně se k ní ještě vrátím. Zkusila jsem i Illuminae, která je prostě... boží! Byla jsem překvapená celou podobou knihy i příběhem, a s jejím dočtením jsem si dávala pěkně na čas. Naštěstí jsem zjistila, že na konci června by mělo vyjít pokračování, takže snad to čekání nebude tak strašný.


Abych zmenšila množství nepřečtených knih co mám doma, sáhla jsem po Dopisech na konec světa. Zajímavě vymyšlený příběh. Inspirovala jsem se a pár dopisů taky napsala, a neuvěříte jak mi pak bylo fajn. Na knihu to ale zatím nevypadá :D

Jako poslední si nechávám Fangirl, která mi v knihovně ležela opravdu hodně (hoooodně) dlouho. Rainbow je moje oblíbená spisovatelka, a tak jsem si ji nechala na lepší dobu, kdy bude čas. Čas byl, a já se do ní pustila. Už po první stránce jsem věděla, že mě od ní jen tak něco nedostane. Myslím, že to na nás všechny naprosto sedí. Teď mi zbývá Nedej se, které si nechám na červenec. 


Snad se mi podařilo vystihnou všechno, co jsem měla v plánu. Četli jste některou z těchto knih? Jak to vypadá s vámi a nějakou výzvou? 
Mějte se krásně! :)