pondělí 22. května 2017

Knihomoloviny #1


Už nějakou dobu pokukuji po nějakých těch knihomolských obchodech, ale až teď (konečně) jsem se rozhoupala a pár věcí si objednala. Vlastně to byla taková odměna, za to že jsem se ukecala a šla darovat krev. Ani nevíte jak jsem z toho byla vyklepaná, ale nakonec všechno proběhlo v pořádku, a určitě půjdu za pár měsíců zase. Jestli o něčem podobném přemýšlíte nemějte strach a zkuste to. Může to někomu opravdu hodně pomoci. 



Nechtělo se mi tenhle balíček zařazovat do Otevíraček, protože přeci jen se nejedná přímo o knihy, ale o věci týkající se jich - Knihomoloviny (neptejte se jak to vzniklo). Už jsem nemohla Knižní vesmír, odkud balíček pochází, jen tak ignorovat... Až moc hezkých (a přiznejme si že i potřebných) věcí na jednom místě. Po prvních pár kliknutí se začal košík plnit, tak proč neotestovat kvalitu zabalení a trochu to přehnat? Naštěstí vše dorazilo v pořádku.


Tady už můžete tušit jaké nové poklady jsem si objednala..


 Protože se každý chlubí knihomolskými svíčkami, pořídila jsem si taky jednu abych nebyla pozadu. Je ze světa Harryho Pottera, konkrétně z Kratochvílných kouzelnických kejklí a voní po mandarinkách a bílé čokoládě. Ale co bych to byla za fanouška Harryho kdybych neměla řetízek s relikviemi a obraceč času? Obsah posledního sáčku je brož reprodrozda z Hunger Games, po které jsem opravdu dlouho koukala. Pak jsem si pořídila nové placky na batoh s Okay? Okay. a I believe in Sherlock Holmes. Nemohla jsem odolat ani tužkám s nápisy ze Sherlocka... Nemám rád přesilu... a Nejsem psychopat! Potom tu ještě jsou lepítka, s králíky a britskými motivy. Lepítka se vždycky hodí! A nakonec gumová záložka kterou jsem si okamžitě zamilovala.. Na detailnější fotky si budete muset ještě chvíli počkat, chystám nový článek! Pro teď prozradím že jsou všechny věci dokonalé a 100% funkční :) 

A už koukám na další Knihomoloviny kterými si rozšířím sbírku :) 

Jaké knihomolské předměty máte? Odkud nakupujete třeba svíčky Vy? Ráda vyzkouším něco nového, a budu ráda za každý tip! :)