čtvrtek 25. května 2017

10 knižních dní - 5 emocí

Ahoj!
Vítám Vás u dalšího článku z trochu delšího Tagu - 10 knižních dní. Už je to nějakou dobu co v něm vyšel poslední článek, ale teď už je naštěstí větší klid a já mám čas jak na blog, tak na čtení. Za poslední dva dny jsem dočetla tři knížky, a myslím, že v neděli bude dočtena další. Rozjela jsem i instagram kde mě najdete jako naprosta.knihomolka, tak se mrkněte ;)
Dnešní Tag je o emocích při čtení (aspoň tak jsem si to přebrala já). Určitě už jste to zažili, kdy se Vám u knihy rozjede vlna emocí a je jich tolik, že je nemožné domyslet názor na knihu. Pokusím se Vás seznámit se svými pěti nejvíce emočními knihami.

Smutek


Knih u kterých bych brečela je hodně málo, ale u jediné je to jistota při každém čtení. Už před dvěma lety když jsem četla Gatsbyho poprvé mi ukápla slza, a ani teď tomu není jinak. Když mám chuť na smutné čtení, sáhnu po téhle klasice. I když chápu, že na každého takový vliv mít nemusí.



Šílenství



U šílenství nemusím ani chvilku přemýšlet, okamžitě mě napadne Stopařův průvodce. Je to kniha, která splní i nemožné a nechá Vás v úžasu. A opravdu, občas jsem si při její četbě připadala šíleně! Kdo měl dneska u sebe ručník? (Pochopí zasvěcenci)



Zamilovanost


Existuje pro Vás nějaká kniha, která Vám pocit zamilovanosti přivodí? Pro mě je tohle těžší, ale vybrala jsem Lásku podle Shakespeara, a ne jeden díl, ale hned celou sérii. Při čtení jsem skoro cítila motýlky v břiše :D


Nadšení

Tady musí být rozhodně Fangirl! Musím se přiznat, že jsem se do ní bála pustit, ale nakonec jsem se od ní nemohla odtrhnout. Rainbow Rowellové se povedlo dokonale každou fanynku čehokoliv, a ještě to zasadila do skvělého děje. 


Strach


Poslední bod mi dal asi nejvíce zabrat. Četli jste Bez šance? Mě už po prvních pár stránkách naskočila husí kůže. Samotná anotace je celkem děsivá, ale kniha.. páni. Neskutečný nápad, a skvělé provedení.



Jaké emoce prožíváte u knih Vy? :)
Mějte se krásně!